måndag 8 mars 2010

Kvällstankar

Sitter här i mina nya fbkkläder... Grymt snygg mössa! :) Tog bara så där en vecka längre än vad jag hade velat... Aja! Tröjan var så där skön och mjuk som bara en ny hood kan vara- Nu är jag redo för slutspelet! Bring it on! :)

Åhnej... Insåg just att det kanske inte kommer gå på någon vettig kanal :S Snälla säg att det går på kanaler man kan se här eller i alla fall streama -trots att man är i Norge...

Tror jag börjar bli lite smygalkis när jag redan på måndagen är sugen på helg och ny fest...

Melodifestival i helgen! Måste dra igång en tippning i år igen -återkommer med det :) Jag ska i alla fall dregla till Erik Saade -Manboy... Mmm... Show me how to love -Man tackar! Det här med cougar kanske inte är så dumt ändå... ;)

Fast: Vet i fasen om jag vill ha någon egentligen... Varenda jäkel är ju otrogen! Varför skulle jag vilja ha någon sån? Nää-e...

Inga kommentarer: