måndag 15 mars 2010

Inte idag!

Jag säger som Tuben efter att ha blivit väckt alltför tidigt, för att släpas ner till stranden, efter en helnatt/morgon ute på klubb i Barcelona: Inte idag!!!

Mitt nya liv har med andra ord inte börjat idag :S

Jag hade ambitioner och och skötte mig! Åt ordentligt, jobbade nästintill inte över, kom hem, lagade mat... Sen sket det sig!

Där stod ju skålen med dumle, som förövrigt inspirerade mig till den oerhört informativa och för alla andra mycket intressanta facebookstatusen i lördags natt: "Astrid Karlsson heter humle... Du heter dumle..." Skulle den bara stå där och läska mig i flera dagar? Nej, lika bra att äta upp!

Sen låg det en serietidning jag inte hunnit läsa... Så hade det ju kommit nytt avsnitt av Desperate Housewifes... Sen var det ju "för sent" att träna (nu ignorerar vi att gymmet inte har stängt än). Sen börjar ju faktiskt ett program jag vill se kl 22 så jag hinner ju inte göra något vettigt nu. Bara en timma och en kvart kvar... ;)

Men: Jag har inte sovit middag :) Framsteg! :D

Inga kommentarer: