tisdag 9 mars 2010

It's getting hot in heeeerrrree

Inte så mycket sömn i helgen (knappt någon), och inte heller inatt. Hade svårt att somna av någon oförklarig grund -jag var ju så trött! Detta ledde då till att jag kom hem helt färdig från jobbet idag :S Uff...

Lagade i alla fall mat... Åt... Somnade i soffan... Mmm...

Vaknade upp helt mosig i ansiktet och svettig -Va fasen!? Jag hade ju inte eldat i kaminen! Inte feber igen!!! -tänkte jag

Men nej då... Jag hade glömt stänga av plattan på spisen så den stod helt illröd och pumpade ut värme... Oups... Dessutom hade jag glömt alla kylvaror framme -så de var inte så fräscha...

Jag var nog lite trött...

Typiskt...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Du tjänar väl 70 000 o har råd o köpa ny mat ;)

Ass sa...

Pengar är inga problem -Glömde det :D