fredag 26 mars 2010

Musik

Det är dagar som denna (fredagar) som jag saknar att jobba i Linköping. Då visste jag vad som väntade: Bra musik på jobbet som uppladdning inför helgen! :) Eller nej, nu ljög jag -inte bra musik -men musik som får mig att le av olika anledningar och på grund av det kan klassas som "bra".

Här spelar vi mycket sällan musik -för att undvika sura miner... Vissa mornar och fredagseftermiddagar kan det hända... Men då mest norsk och/eller deprimerande musik -men bättre än inget... Kanske... :P

I alla fall så har jag denna morgon fått ladda här hemma själv med Linköpingsklassiker som:

Fredagslåten framför alla andra -BOY!!!

Dr Alban har en speciell plats i våra hjärtan :P

Inte direkt det jag lyssnar på annars :)

Hur många minnen kan man ha till en och samma låt?

Tisdagslåten -upp med händerna allihopa! JUMP JUMP!!!

Nu kör jag (till jobbet)! :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Kör en Dr Alban då.. har ju redan spelat Diana Ross :)

Ass sa...

Så ska det vara :)