måndag 1 mars 2010

Kuk :(

"I dag var Astrid kuk, de var inte kul" -som Lotta skrev i sin skoldagbok för många många år sen. Inte lätt att stava när man precis lärt sig skriva ;) Idag har jag i alla fall varit sjuk -eller ÄR snarare :S

Den lätta migränen övergick över natten till feber, lättare huvudvärk och en svullen ömmande hals. Typiskt :( Helt fel dag att vara borta också då jag hade ca en miljard leveranser. Blev en hel del jobb hemifrån... Är jag för lojal som inte bara låter mig själv vara sjuk? Kanske skulle jag bli friskare snabbare då?!

Hmm...

Hade dock varit bättre att vara sjuk under OS ju... Dålig planering av min kropp... :P

Istället bra planering av mig att köpa nässpray förra veckan -MEN jag har köpt någon alltför stark variant :S Känns nästan som att den bränner hål i näsan... Hua... Ska ta mig ut imorgon och köpa ny -för jag vill inte göra en Michael Jackson och tappa näsan :S

Nu åter till att frossa och snörvla! Såååå synd om mig... Jag är som en kille ibland... ;)

Inga kommentarer: