måndag 8 mars 2010

NGGW -pics

Oj oj oj oj... Jag vet inte hur jag ska få ner avslutningen i text. Bilderna har jag i alla fall fixat till, men de beskriver liksom inte alls allt -inte ens nära. Sen är det så mycket som faller i censur ;)

Jag har i alla fall gått med ett brett smil/asgarv från i fredags. Man skulle nog kunna ha beskrivit mig som en speedad studsboll med damp ;) Ont i nacken och rygg har jag. Har aldrig sett några röja så på ett dansgolv tidigare! :D Eller dans och dans... Det var bara galet... Dock så var det inte lov att använda gardinerna som mantlar :S Det var ju inte så lätt att veta! Borde suttit någon skylt om det...


Nästa gång jag kör "Jag har aldrig" så kan ni sätta dit mig på: Jag har aldrig...

... gått med en rosa mössa med rosetter och en bild på Wallin en hel helg


...gått fram till en kille på krogen, börjat tvätta honom med en biltvättsvamp och frågat: You dirty?!? Use me... ;)


...gjort en snöängel endast iklädd bikini


Jag tror ni kan förstå nivån där... :D

Jag är brutalt trött nu men jag fortsätter ha ett enormt smil :) Bästa helgen på länge!!! Nu är det bara att börja förbereda nästa NGGW som blir i Larvik i slutet på sommaren :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Fan vad vi ägde!! SÅ SKOJ!!

Carro sa...

Can't wait!! Augusti is too far away...