fredag 12 mars 2010

Ljug!

Jag har inte hjärta att sluta prenumenera på Kalle Ankas Pocket. Jag vet, jag är 28 år! Men serier är min svaghet... Pondus, Larson, Nemi, Elvis, M, Kalle -det mesta! Kunde varit värre dock! Kunde varit en svaghet för heroin eller något! :P

I alla fall: Blev massa strul med prenumerationen när jag flyttade till Norge och jag har varit i småtjafs med seriebolaget om att jag inte betalat mina pocketar -av den enkla anledning att jag inte fått dom... Svårt att betala när man inte fått varesig räkning eller pocket... Efter mycket om och men kom de visst på: "Nämen, vi kan ju inte skicka till Norge fast vi har sagt att det går bra innan. Nej du kan inte få de gamla numren du saknar skickade till dig även fast det är vårt fel att du inte har fått dom."

Grrr... Så det blev annons på blocket för att få tag i de 4 jag saknar. Nu har jag fått svar från en som skriver bland annat: "Vår son har ca 700 st olika Kalle Anka pockets"

Bullshit säger jag då! Det finns nämligen bara 372 eller kanske 373 om den har hunnit komma ut. Hade han inte skrivit olika hade jag kunnat smälta det men nu... Nej...

Då är frågan: Ska jag svara att han är en lögnare eller ska jag bara svälja att han är ovetande och vara trevlig och ha större chans att få tag i mina nummer?!?

Hmm... Hmm....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla syster yster.. Kan det inte vara så att han har dubbletter av en del och ämnar sälja av dessa..??

Ass sa...

Men lillstrumpa! Då hade han inte sagt OLIKA ;)