fredag 19 mars 2010

Larvik -not so bad

Okej, Larvik är inte så illa som jag får det att låta ;)

Mölen
Naturen kan man ju inte klaga på

Sommar
"Så fint på sommaren" ;)

Hus
Jag har ju faktiskt förmånen att bo i ett eget hus, så jag kan spela musik hur högt jag vill :)

Kamin
Det är inte så där överdrivet otrevligt med en värmekälla i huset

Gänget
Jag har ju mitt gäng att hänga med också...

Riktiga gänget?
Hejagängen som jag kallar dom :P

Tokigheter
Finns några galna här med som tur är :)

Party
De kan ju här också!

Happy days
Skapar roliga minnen här med :)

Friends
FF?! :S :P :D

3D bio
Som jag ska på ikväll och se den sexigaste människan på denna jord...
Slurp!!!
Pax till mig! :D

2 kommentarer:

Torbjörn sa...

Hur tar man sig bäst från Skåne till Larvik? Köpenhamn - Larvik vore ju nåt :-P
Jag måste ju festa i Norge nån gång :-)

Ass sa...

Klart du måste testa det :) Antingen den turen, eller via strömstad -alla vägar bär till Larvik :)