söndag 21 mars 2010

Slapparlördag

Slösurfade och skrev med kompisar hemifrån på msn
Kollade på tecknat
Läster serier (Ny tidning ute nu som ska ersätta Larson: Rutetid. Den får godkänt, men kan ju inte klå Larson så klart...)
Spelade TV-spel som uppvärmning för kvällen
Skrattade åt klippen "Va fan" och "Inget konstigt alls"
Sen fortsatte jag kvällen med TV-spelsförfest -Super Mario Bros Wii. Jäkligt skoj att spela flera :D Men svårt att "trängas" på skärmen... Kan inte påstå att man blir bättre med alkohol heller, men roligt var det :D
Hann även ut en snabbis och lurade norrmän (som vanligt)

Bra dag i alla fall :)

Skönt att inte ha några förpliktelser till andra eller krav att vara "vuxen". Undrar när jag ska växa upp... När jag måste kanske... Får väl citera en facebook grupp jag gått med i: Jag är inte omogen, jag har roligt! Du borde testa det din sura jävel! :P

Inga kommentarer: