lördag 19 januari 2008

Tv-spel

Skulle ju åka hem tidigt idag från Hjortkvarn men först "skulle jag bara" förbi Kjell, Magnus och Jocke. Jo men tjena så bra det gick.

Först till Kjell, då ville ju Kim leka... Det blev: Astriiid, Astriiid, Astriiid hela tiden :) Hon hade så mycket att visa och så många saker vi skulle leka. Söt är hon i alla fall! Efter lite gosande med hundarna lyckades jag dock komma därifrån och vidare till nästa bror.

Där hittade jag Linus och Sara vid tv-spelet så det blev "lite" spelande. Konstaterade att jag är total värdelös på bilspel och boxning men har en framtid inom tennisen. :) Roligt var det i alla fall! Krossade Magnus i bowling också, skönt :P

Vidare till Jocke som plockade fram nintendot. Konstaterade att vi nog inte var så bra på iceclimber som vi trodde och jag åkte på en tung förust i icehockey :S Sen stapplade Robin och Pierre in och vi spelade lite andra spel. Konstaterade att vi inte blir några friidrottsstjärnor... Haha, undrar om jag var bra i något spel idag egentligen!? :D Aja, haft en riktigt bra dag, släkten är bäst brukar man väl säga :) Ja, men så mycket städande har det väl inte blivit... Imorgon kanske... ;)

Inga kommentarer: