onsdag 23 januari 2008

Skärpning

Skrev ju för ett tag sen om hur duktig jag är på att gå och hoppas och drömma om orealistiska saker. Använder hjärtat istället för hjärnan. Nu har jag skenat iväg igen... Gaaaah, blir så sur på mig själv när jag kommer på mig själv! Varför inbillar jag mig saker? Nej nu är det den nya realistiska Astrid som ska fram!

Hmm, undrar hur länge jag kommer hålla det då... några timmar kanske ;)

Skärpning på mig alltså -men även skärpning på alla dåliga formulärsskrivare... Usch så irriterad jag har varit idag... Hoppas att jag bara har kontakt med duktiga kunder imorgon som vet vad de håller på med...

Blev uttagen till lördagens match i alla fall. Något positivt. Detta trots att min träning var ganska dålig på så sätt att jag inte orkade något. Kanske inte den bästa uppladdningen att jobba över och åka direkt till träningen utan att fylla på energidepåerna (allt var den dåliga kundens fel). Var allmänt slut i både kropp och skalle (+ att formen är i botten). Positivt dock att vi fick ganska bra rull. Börjar lära mig att spela med Jossa och tyckte att backarna kom med bra idag. Nervositeten inför lördagen har börjat komma nu... Alltid lite extra spänningar när man ska möta sin gamla klubb... Vågar inte sia om utgången mer än att vi kommer ha en grym DJ -Visst Lisa!? :D

Oj, vad klockan blev mycket... och här sitter jag i mina värmebyxor, de lär ju lukta mumma nu :S
Torsdag imorgon... Det är nog den veckodag jag tycker sämst om, man har jobbat massor och det är inte ens helg dagen efter... Så vad har jag att se fram emot som kan pigga upp... Åh, just! På fredag blir det ju Norrköping. Är bjuden hem till Claes och Pia för lite middag, spel och bubbelbad. Det, det tycker jag är najs ;)
Hmm, nja, vänta lite... söndakvällar är nog den del på veckan jag ogillar mest... ångest, bakfylla, ensamhet och långt till nästa helg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer att vara en grym DJ.

21st...
Right type of mode!!
Don´t you know dont you know?!!?
EEEYOOO Captain Jack...

+ många många fler gobitar utlovas