onsdag 30 januari 2008

Det kunde varit värre

Såg en tjej med riktigt dålig hy idag och blev så tacksam över att jag inte har en massa finnar och förstörd hy. Visst, mina kinder är väl lite väl rosa mot vad jag skulle önska... Vilket folk även gillar att påpeka, för jag blir ju generad rätt ofta... Åhhh va du blev generad!!! Men nästa gång du tänker pika mig så skippa det! Jag VET att jag är generad... Det är inget som jag behöver få reda på och är sjukt trött på att höra det! :S Men hellre har jag mina rosor på kinderna än massa finnar! Inte skulle du väl föresten gå fram till någon med massa finnar: Åhhh va du är finnig!!! Nej, för du vill inte såra och personen är säkerligen medveten om att han/hon har finnar... Tänk på den...

Sen började jag tänka på andra saker angående utseende som jag brukar vara missnöjd över...

Mina olika stora ögon -Tänk om jag inte hade ögonfransar alls eller något sånt istället!?
Min mun -Jämför det med vissa som är med i extreme makeover, herregud va fint smil jag har då (ja nu får vi ju då jämföra med "före"-personen ;) )
Mina lustigt fötter -Dom är ju faktiskt inte håriga! :D
Mitt tunna flygiga hår som envisas med att locka sig hela tiden -Tänk att ha burrhår som man inte kan göra något med... Eller börja få flint som tjej... :S

Spårade väl ur lite där... Men rätt nöjd med mig själv idag med andra ord! :D

Inga kommentarer: