söndag 13 januari 2008

Ett mess i natten

Var på examensfest för Sofia igår. Först middag med släkt, vänner och innebandyfolk (vi räknades visst inte som vänner ;) ). Sen några Tutti-Frutti groggar (nykomponerad drink för kvällen) och singstar. Jag vann inte mot Lisa... så otippat... Palle och jag skulle testa om min väska var i äkta skinn så vi gick in på toa för att se om vi kunde få den att brinna. Resultatet blev bara en hemsk odör inne på den rosa toaletten. :S Vidare ner mot stan och Harrys. Jag tänkte förbereda och plocka fram legget -inser då att jag har glömt plånboken i andra jackan hemma... Hade väl varit lugnt om jag hade sett äldre ut än vad jag gör. Lisa "jag kan snacka in en giraff på Harrys" Eriksson såg dock till att både jag och Palle kom in :)

När Harrys stängt påbörjade jag min vandring mot Ryd (nej jag gick inte genom skogen!). Jag måste flytta till centrum, så är det bara! Men det får väl vänta till hösten antar jag... I alla fall, promenerade hemåt och kände mig lite ensam, mindes tiden då alla bodde i ryd. Då fick jag ett sms "Hörde jag skål?". Så glad jag blev, någon tänkte på mig så där på natten. Det var Crom som just kommit hem efter sin fest. De där grabbarna kan man lita på :) Snart dags för Hjortkvarnsfest!! :D

Låg och tänkte lite inatt (nej jag däckade inte när jag kom innanför dörren, hade till och med lagt kläderna i en hög och inte över hela lägenheten) på hur jag uppfattas... Tydligen så blir det inte alltid rätt... Man borde kanske tänka lite på hur man agerar så det inte blir fel...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Alltså... Jag trodde det var meningen att man skulle uppfatta dig som ett praktarsle? Men förlåt om jag gjort fel! =P

Ass sa...

Det har du fått om bakfoten...

Anonym sa...

Jag glömde också plånboken i lördags :S