tisdag 29 januari 2008

Mina favoriter

Jag vill inte sova, inte alls faktiskt... Tänkte att jag skulle blogga lite istället men fantasin var låg. Tänkte ändå att jag kunde skriva lite om mina favoriter men så var det ju det här med fantasibrist igen. Kategorier behöver man ju... Lisa har då skrivit ihop lite kategorier åt mig, snäll som hon är. (La till några få själv som jag kom på men Lisa kan få cred för dom med)

Doft -Raggmunksdoft från mammas kök
Mest för att jag är otroligt sugen på det
Klädesplagg -Mjukisbyxor
Ingen tvekan där :D
Klädaffär -HM
Kvantitet och inte kvalitet dock
Semesterort -Hjortkvarn
Borta bra men hemma bäst
Årstid -Sommar
Ge mig sommar nu helst!
Kompis -Lisa
Eftersom vi typ sitter ihop skulle det kännas dumt att inte välja en del av sig själv :P
Pojkvän -Per
Bäst på att soffmysa
Blomma -Palmer
Man slipper försöka få den att blomma och den kan liva upp ett rum
Läsk -Pepsi max eller Cola light
Jag är konstig, jag gillar både Pepsi och Cola
Bil -Min brors s60r
Roligaste jag har kört i alla fall även om Fabian (opel kadett) var min första kärlek och jag är mycket förtjust i Timmy (golf) nu.
Bostad -Huset i Grytstorp
There is no where like home
Tv-spel -Super mario bros 3 (8-bitars)
Helst på efterfesten :D
Öl -Kall och ljus
Inte för mycket smak för mig
Vin -Vitt med skruvkork
Så jobbigt att öppna annars
Grogg -Bacardi Razz, Redbull och 7-up
Oslagbar! Jag blir galen och studsig av den dock :S
Krog -HG
Vinner på gamla meriter. Nu toppar Harrys!
Tidpunkt -Lördag morgon/förmiddag fram till 15
Helst i soffan kollandes på sport, slappandes. Kanske en liten shoppningtur. Sen vid 16 måste man börja göra sig redo för kvällen...
Godis -Choklad!!!
Center och Lysmelk... eller en vanlig mjölkchokladkaka... eller polly... mmm...
Prestation -Träning
När man verkligen tagit ut sig max och använt hela kroppen. Då känner man sig duktig!
Nöje -Tacokväll med film
Slår fest för här slipper man ångesten ;)
Karusell -INTE virvelvinden
Fyyy, så dåligt man kan må. Annars åker jag typ allt!
Väder -Sol
Men inte för varmt så man inte orkar göra något
Dator -En som inte krånglar
Hmm, har inte hittat någon än... Undrar vad/vem det kan bero på... :S
Serie -Larson
Sjuk sjuk humor...
Djur -Katt
Men hund ligger också högt. En Labrador blir nog mitt nästa husdjur...
Hockeylag -FBK
Inte så otippat kanske :D
Fotbollslag -Man United
Kanske inte otippat det heller :P

Något mer ni vill veta?!? :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Varför heter det "Lysmelk"? Dte har jag aldrig begripit. Eller är det utländska och de menar att det är ljus mjölkchoklad?