måndag 28 januari 2008

Jobbdag

Min bedömning igår om dagens arbetstid stämde ganska väl. Sa ifrån träningen redan igår pga jobb och jag trillade hem (snubblade faktiskt i trappen) vid tio ikväll. Då hade jag visserligen hunnit sola och tagit en promenad hem för att få lite motion. Okej, det där kanske inte var helt sant, sanningen är väl att jag verkligen avskyr att vänta (den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge) och bussen skulle inte gå förens om 20 minuter så jag gick istället. Hade sällskap med Lisa en bra bit så det underlättade också buss/gång-valet. Mycket jobb idag då som sagt. Många förberedelser då vi ska bort med jobbet torsdag till söndag. Tallin here we come!!! :) Ska bli riktigt skoj att träffa de från de övriga kontoren igen, speciellt Tobbe och Sammi! :)

Många högtidsdagar nu i dagarna... Michelle i lördags, Jånas och Jocke idag, G på fredag... (förövrigt så blir det tungt för henne ju äldre hon blir... för vem vill ha en övermogen kiwi? :P ) 5 år sen jag träffa Per på torsdag också (jag vet, jag är (även) knäpp gällande att komma ihåg datum :D ), det ska jag fira med att bli lite stökig, för det var jag då med :)
Oj, jag höll på på att glömma, Gretzky fyllde ju i lördags också ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

va? missar du matchen på söndag? hörde rykten om att ni skulle få dit världens näst bästa speaker (efter Pål)

Ass sa...

Oj! Vem kan det vara? :-O ;)