onsdag 23 januari 2008

Lisas frågor

Motivationen på jobbet idag: Låg -Så Lisa letade reda på lite frågor jag kunde svara på här.

Tror du på gud?
Tror mer på att mina förfäder var apor

Vad söker du hos en vän?
Humor, omtanke och en liten galen sida

Har du kommit på meningen med livet?
Ehh, njej, måste man ha en sån?

Om du bara måste välja en enda, vilken är din favoritfilm då?
Självklart: Austin Powers -The spy who shagged me!

Vilka killar tycker du är snyggast?
Idrottande killar, slurp! :P

Om du inte vore statistiker, vad skulle du vilja vara då?
Hmm... jag är ju insnöad på siffror... Något kontorsjobb i alla fall, det passar mig fint

Vad är det hemliga knepet för att vara så cool som du? (men Lisa då, tack ;) )
Måste vara att jag är så charmig, underbar, duktig, rolig och ödmjuk

Vad skulle du göra om du vann 100 000?
Troligen skatta 50 000 :S Sen skulle jag överväga en ögonoperation och resten skulle jag nog resa upp i sommar :D

Är du beroende av något, i så fall vad?
Choklad och Innebandy

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
När jag var mindre ville jag heta Kim eller Robin men Astrid är faktiskt ett riktigt bra namn! Jag är nöjd.

Var skulle du vilja bo?
Om jag kunde få med mig allt annat så skulle jag vilja bo någonstans där solen skiner oftare och temperaturen är högre. Hmm, kanske kan försöka ändra klimatet här... Skit i polarisarna! ;)

Vem saknar du just nu?
Saknade Per häromdagen men honom har jag pratat med efter det så nu har det gått över (haha, det där lät illa, sorry Per :D), nu har jag väl bara lite allmän hemlängtan...

Har du gjort något som du lovat att aldrig göra?
Jag är ju ingen ängel...

Vad tittar du på hos en kvinna/man?
Hur vill Lisa att jag ska svara här montro... För båda kanske... Jag ser ju tydligen lesbisk ut har jag hört...
Kvinna -Fall hon har något snyggt på sig som jag skulle vilja ha eller om hon har snygg frisyr som jag kan tänkas passa i.
Man -Allt, men först ansiktet och sen skorna (för att jag blir blyg och stirrar ner i backen)... :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och nu fick jag lite rolig läsning med :)

Jenny sa...

"Tror du på gud?
Tror mer på att mina förfäder var apor"
- Det tror jag också...

"Vad tittar du på hos en kvinna/man?"
- På mannen på Gretas tittade du i alla fall på brösten...

=D

Ass sa...

HAHAHAHA!!! Det hade jag förträngt! :D Vet vi ens att det var en man!?

Jenny sa...

Ursäkta min trångsynthet, men vad skulle det annars varit...? =P