söndag 6 januari 2008

Spontanfest

Satt med Lisa, Anna P och Martinsson och kollade på innebandy, JCs randiga kalsonger och den röda hjälmen som är så röd så den nästan är rosa igår när någon sa: Vi kanske skulle festa lite ikväll!? Med ens insåg jag att min helg med städning och sälning hemma var körd! Satt med helt fel folk för att det skulle bli ett nekande svar på den frågan. Tog Timmy och åkte ut till Ekholmen för att inhandla lite gosaker till kvällen, man kan ju inte bara dricka redbullgroggar! I alla fall så blev det en en spontan tjejfest... eller var det en killfest? Hockey, chips och alkohol... Hmm... Blev så där lagom stökiga och sen blev det taxi ner på stan med den tråkigaste chauffören jag åkt med... Eller så är man kanske inte så rolig som man själv tror på fyllan... Neeeeej, hur skulle någon kunna tycka att vi inte var roliga utan bara fulla och jobbiga?

Stökade runt på harrys med Ekvall, Göran Folkestad och Hallåan med mörkt krulligt hår. Träffade såklart stammisarna: Tobias, Hårte och MS-killen. Slår aldrig fel! :) Men jag klagar inte! Bra drag var det med, kanske lite väl bra drag på oss i och med att vi var i baren någon gång för mycket. Stackars Järna, aldrig träffat människan och vi bubblar på som bara den... Han kan ju inte veta att man inte kan ta oss seriöst och definitift inte ska lyssna på oss. Haha Kombinationen Lisa+Astrid+Baccardi+Redbull+Herrlagsspelare=Obra är i alla fall en sak som är säker!

Sov över hos Lisa men som vanligt så fick vi inte sova med Micke utan fick ta golvplatserna, någon gång ska vi dock lyckas! Innan vi gick in hade vi gjort fina snöänglar utanför. Mycket intelligent gjort... Lisa lämnade sin mobil bredvid sin över natten. Verkar som att det är meningen att hon ska bli av med sin mobil, men på något sätt så kommer den tillbaka.
Låg och sjöng total eclips och sen började vi telefonterrorn... Åhhh, ångest...
Vi bjöd i alla fall in Jonas på lite sport och skräpmat dagen efter. Sista delen glömde vi dock bort och beställde utan honom, förlåt! Hade en trevlig soffhängsstund i alla fall med ett imponerande lopp av Kalla. Det var lite för lite pistolskytte för min smak idag men men :P

Avslutade kvällen med film med Röven Camilla. Hon är så skön! Precis min humor :) Vi såg Team America, en mycket mycket sjuk film, men skoj :) Driver totalt med USA och sen är det massa parodier på filmer och kändisar.

Jag är totalt osugen på att sova... som varje söndag då... Men det är väl dags... Inge sugen på att jobba... En helgdag till hade varit behövlig. Imorgon blir det träning igen. Ska testa att köra utan lindor för första gången nu, hoppas verkligen att det funkar. Det är dags att köra på normalt nu! Det är jag i alla fall sugen på!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!!! Vilken jäkla skön kväll alltså :) Ska inte tänka på den för mycket får då får jag förmodligen ångest :)

Men roligt det hade vi i alla fall! Mer spontanfester till folket. (Fast vi kan ju vänta några helger... )