fredag 12 april 2013

Välkommen hem till mig!

I samband med att det varit massa folk här för att kolla på lägenheten så tog jag ett gäng med bilder som jag skickat till besökarna. Smidigt för dom att ha och titta tillbaka på. Hur såg det egentligen ut i vardagsrummet? Jag ångrar i alla fall att jag inte tog några bilder i lägenheten jag ska flytta till. Det är ju kul att planera/dagdrömma och det gör i alla fall jag enklare med bilder. Men men, jag ska dit igen nästa vecka och kika så jag får väl passa på att fota då.

I alla fall tänkte jag att ni kanske ville följa med hem till mig :) Så stig på!


Det var riktigt kul när en av besökarna utbrast: Fasen vilken snygg tavla! Jävligt snygg! Ja och det har han ju rätt i! :)


Nu kanske ni tycker det där ser ut som en TV, men det är det såklart inte! Jag har ju ingen TV...


This is where the magic happens stämmer inte gällande det här rummet... Men jag blir allt bättre i köket faktiskt :)


Ja Pierre, du behöver inte vara orolig, du sitter fortfarande kvar på frysen ;)


Här händer det nog inte heller särskilt magiska saker :P


Men det är fasligt skönt med badkar! Hur fasen klarade jag mig utan det i flera år i Norge?!


Kommer sakna mitt golv faktiskt. Mitt mjuka klinkerstudsgolv!


Nej, nu ser ni fel igen! Det är ingen TV det där heller!

Den där tavlan sa ingen något om... Fast jag tycker faktiskt den är fin också...


Sist ut: film/serie/spel/lekhörnan.


Ja, nu vet ni hur jag har det ett tag till. Ska nog inte lägga upp några bilder på nya lägenheten så ni måste komma på besök för att se hur det är :) Jag gillar besök!

2 kommentarer:

Tjoxen sa...

Du borde marknadsföra badrummet som att det är jättebra om man har vinterkräksjukan - man kan skita samtidigt som man spyr i badkaret! Barnvänligt mao.

Pierre sa...

Bra Astrid!!!