onsdag 24 april 2013

3 låtar

Sjukstuga här hemma... Feber, snor, bihåledunk och magvärk... Försöker få lite vettiga saker gjorda i alla fall, så jag har planerat resan ner till Michelle lite mer noggrant. Fasen vad jag ser fram emot den resan! Jag kommer vara för övertaggad... Eller vem försöker jag lura?! Jag är redan övertaggad! :$

Tror att jag även kommer bila hem istället för att ta färjan från Kiel till Göteborg. Det blir mer tid i Tyskland på så sätt och jag tror även det blir lite billigare. Ja, sen så gillar jag ju att åka bil :)

Då till nästa punkt på listan över saker att fixa inför resan, och kanske en av de viktigaste: MUSIK

Jag har ju min (otroligt nog ännu inte sönderspelade) In Flames-skiva i bilen, men det finns en risk att till och med jag kan tröttna på den om jag ska lyssna på den i en så där 160 mil :P Jag tänker med andra ord sätta ihop en ny roadtriplista!

Det blir ju dock lätt att man bara väljer samma gamla vanliga låtar och snabbt tröttnar, så därför ber jag om er hjälp:
Ge mig ett tips på 3 låtar som absolut borde vara med på min lista! 

Det kan vara någon ny låt som är riktigt bra, en gammal goding med charm eller helt enkelt bara något du tror att jag borde gilla, ja eller kanske till och med något tyskt?! :) Tipsa tipsa tipsa!

2 kommentarer:

Pierre sa...

Håkan Hellström - Valborg
Simon & Garfunkel - My little town
The Happy Hippo Family - Settle for gold

Heja!

Anonym sa...

Krya på dig :)