måndag 29 april 2013

Biggest loser

Det här trodde jag verkligen inte! Men jag förlorade mest i vår biggest loser-tävling så jag gick segrande ur striden :)

16 veckor och minus 7,5 kg på att enbart äta hyfsat ordentligt. Gött! :) Grämer mig såklart att det är 1,1 kg och 2 cm mage ifrån mitt mål (för dessa veckor). Men vinst är ju alltid trevligt :) Ja och så seriös har jag ändå inte varit, så jag får skylla mig själv...

Nästa mål: Börja träna ordentligt och så ska jag fortsätta neråt mot det egentliga målet. Gäller ju att jag inte har gått upp till sista vägningen om 2 månader så att jag blir av med min vinst!

Men idag ska det firas! :D Detta paket har legat och väntat på mig som antingen pris eller tröstpris ett tag, så det blev kakor som tillägg till frukosten :)


Åh vad jag gillar päron! Min gissning är att detta paket inte blir långvarigt... ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Grattis, bra jobbat Atrid!!