tisdag 23 april 2013

Stolpjakt - Runda 2

Kände mig trött i skallen igår efter jobbet så jag tänkte att det vore skönt att komma ut en sväng. Kanske inte det smartaste med tanke på förkylningen jag började få, men men... Antingen blir det bättre eller så bryter det ut ordentligt. (Det blev tyvärr det sistnämnda, så det är soffläge idag :S ) I alla fall, om man ändå ska ut,varför inte passa på att passera några Friska Karlstad-stolpar?! :)

Tog de stolpar som var i närheten och passade på att fota så där snett och häftigt nere vid lekplatsen ;)


Så kom jag på att jag ju faktiskt kunde klättra upp för att få lite bättre överblick!


Var är kontrollen?



Runda 2
Kontroller: 8
Tid: 1 timma 50 minuter
Avstånd: 7,9 km

Totalt
Kontroller: 15
Tid: 3 timmar 33 minuter
Avstånd: 15,9 km
Rundor: 2

Inga kommentarer: