söndag 21 april 2013

Universitetslördag

Seg, trött och bakfull i soffan med ett gäng gamla mattetentor framför mig som skulle gås igenom. Jag hade en nostalgilördag med andra ord :) Det var ju inte bara en gång det hände under universitetstiden... 

Varför satt jag nu då med mattetentor många år efter att jag slutat plugga? Jo Linus och Anton har börjat plugga nu och har mattetenta på gång nästa vecka. Eftersom jag verkligen gillar matte (ja, jag är en nörd för er som hade missat det :P ) så kom de hit för att få guidning och gå igenom några tal. 

Blev bra många timmar och massa deriveringar med bara en paus för tacos innan vi la undan böckerna för att spela tv-spel: Man måste ju ha lite roligt också! :D Vi spelade Super Mario Bros Wii på 4 (Sarah var också med). Det är så fasligt roligt :D Dock hann vi inte så väldans långt innan de behövde åka hem, men det får bli en fortsättning en annan gång!

Inga kommentarer: