onsdag 30 januari 2013

Vad är det som händer?

Det här är inget trevligt diagram :S


Ja i alla fall inte i det sammanhang det är taget ifrån. Detta är nämligen mitt läsarantal. Det har under flera månader legat stabilt runt mittenstrecket i bilden. Självklart går det upp och ner men snittet har legat fast. Det är bra länge sen jag haft en så dålig vecka som denna.

Vad är det som är fel? Har jag ändrat något? Är jag inte rolig längre? Ja om jag någonsin var det är klart... Varför överger ni mig? :-O Har jag blivit ointressant? Är massor av er iväg på resa? Är det något lov som jag missat?

Fast, nu är det ju helt fel att ställa frågan här... De som inte längre läser lär ju inte svara...

Eller kan det vara så enkelt att de infört något annat sätt att beräkna antalet läsare?! Kanske jag inte får lika många träffar från googlesökningar... Hmmm...

Aja, ni som fortfarande läser kanske kan komma med något önskemål?! Ge mig lite inspiration! Vad vill ni läsa om? Vad vill ni se? Vad vill ni veta? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alldeles för lite hud!