söndag 20 januari 2013

Modeblogg?

Marie trodde nog inte helt på mig när jag sa att jag hade köpt två(!) spetströjor. Ja ni hör ju själva hur det låter, Astrid+spetströja, jag trodde knappt på det själv! Jag var tvungen att skicka en bild till Marie som bevis.


Jag fick genast skäll. Vad var det där för pose? Så gör ingen modebloggare! (Marie har koll på modebloggposer lika bra som Robin har koll på hissbilder) Handen på höften ska det vara! Pussmun är givet! Gärna klyfta!

Jag skickade ett nytt försök:


Nu var det ju bara det att jag glömde tröjan på den här bilden så det blev ändå inget bra :S Jag kommer aldrig bli en modebloggare :(

Nu får ni själva tänka ihop bild 1 och 2 och helt enkelt leva med att det här inte kommer bli någon modeblogg ;)

3 kommentarer:

Michelle sa...

Det där med att posa är fasligt svårt... Tänk bara vilka läppmuskler modebloggare har!

Ass little helper sa...

Jag tror den där vikttävlingen gör susen, det ser ut som att du har tappat några kilo minsann. You look great Ass!

Ass sa...

Det är tyvärr spegeln som är väldigt snäll :D