söndag 6 januari 2013

Västra Skagene

Blev en kort tur till Västra Skagene idag mellan Tour the ski-loppen.

Hajade till lite först när jag läste på skylten: Parkera med omdöme :) Ovanlig formulering.

01 skylt
Målet för resan var att fota nere vid bad- och båtplatserna.

16 brygga
Ser lite annorlunda ut än på sommaren.

11 vatten
Fota fota fota! Elis fick riktigt bra bilder när han trixade med HDR-effekter och sitt nya vidvinkelobjektiv.

09 elis
En brygga inte helt i form...

08 brygga
Egentligen inte en så bra bild om man ser till skärpa och så men jag tyckte att jag lyckades med kompositionen.

18 brygga
En ensam båt låg kvar...

19 brygga båt hus
Kunde inte välja vilken jag gillade bäst av livbojsbilderna...

22 livboj
...så ni får se båda :) Vilken gillar ni bäst (om någon)?

23 livboj
För en gångs skull såg han till och med normal ut på bild ;)

25 elis
Känner att jag behöver bli bättre på bildredigering så att jag kan få ut det bästa ur bilderna. Tror allt att det kan få bli någon sådan kurs nu i vår. Ja kanske inte helt omöjligt att det blir någon i fotande också...

Inga kommentarer: