onsdag 23 januari 2013

Pengatapp

När fasen blev det så dyrt att gå på innebandy? 120 kr! :-O Jaja, på match har jag i alla fall varit. Linköping var i stan så det ville jag ju se. Det blev dock inte alls som tänkt :S

Linköping är för närvarande ett slutspelslag och Karlstad ett bottengäng. Det ska ju bara bli seger! Jag tippade dessutom på matchen. Både på vinst för Linköping och vinst med minst 3 mål. Dock tippade jag smart (eller kanske fegt) så att "enbart" vinst skulle göra att jag i alla fall skulle gå plus minus noll.

Men vad hände? Det började som det skulle, målen trillade in. Men sen var det ju det där att leda med 3-0...  Att det ska vara så jäkla svårt ;)

Jaja, spännande i alla fall och 5-5 som resultat. Linköping fick dock med sig bonuspoängen som tur var så att jag och Camilla fick jubla lite :)

Men pengarna, de bara försvann... :S

Inga kommentarer: