onsdag 2 januari 2013

Mitt 2012

Jag tar och bryter en flerårig tradition av att svara på "årets frågor" i år (för ärligt talat så var det ingen fråga som passade bra och gav något) och tar istället och visar upp några av årets höjdpunkter/största händelser eller helt enkelt bara saker som jag gillat under året :)

Mimmi och Wilma kom på besök igen :)


Bettan fick träffa delfiner...


...samtidigt som jag och Jocke hann springa runt kolmården och titta på alla de andra djuren!


Hockeybesök hade jag också vilket var trevligt trots att jag blev en tröja och en jacka fattigare.


På tal om hockey så skaffade jag mig ett säsongskort! Kan vara årets bästa köp!


Var till Pingo för Minttukväll vilket gjorde Nahlbom fasligt trött...


Dubbla In Flames-konserter!!!


Var till Istanbul med jobbet där jag åt den godaste maten någonsin! Helt oväntat var det fisk! :-O


Jesper, Emma, Anna, Camilla och jag gjorde en utflykt till vackra Glaskogen. Dock utan fiskelycka. 


Även mor har varit på besök och hon fick både krama Kruse och dricka kaffe. Då blev hon glad! :)


Rataxes och jag åkte på rally i Hjortkvarn/Breven.


Black Jack såg jag visst också två gånger :P Ena gången i Pålsboda där jag körde en helhelg i skönväder med godricka.


Träffade delar av släkten i Tärnsjö som jag aldrig träffat förr :)


Blev tillsammans med den här! :D


Firade både studenter...


...och Millencolinfestivalade!


Så en av de absolut största höjdpunkterna på året: Mäsommar!


Sista(?) lagfesten:


Pierre och Robin gjorde succé i stan på Putte utanför parken :)


Lidköping bjöd på både folk- och kirfest!


Barninvigning och altanhäng i Pålsboda med tillhörande bad.


Testade på campinglivet i Harge.


Cykelfestade och hittade tillslut till Hasselbacken!


Klädde upp mig i rosa!


Så var det den där glassen i Söderköping ihop med Lisa, Lina och Frida... Mmmmmm...


Träffade Snöbäckarna :)


Såg proffsen lira boll i Göteborg ihop med Jesper, Camilla och G.


Vann nästan kubben i år igen!


Sista(?) Svartan:


Kolmården blev också dubbelt i år.


Jag vann en ofantligt ärofylld tipspromenad!


Jag jagade kontroller i skog och mark. Hittade alla och blev fasligt glad!


Jag blev en mästare på både paddling och svampplockning!


Ja och så även pimpelfiske-expert såklart!


Sen har det blivit en hel del nintendo också!


Ja, som ni ser -ett mycket bra år :) Men jag tror 2013 kommer överträffa detta... Hoppas...