söndag 6 januari 2013

Tävling

Imorgon börjar det nya livet som inkluderar en vikttävling. Under 2 månader ska jag tävla mot Surdegen i procentuell viktnedgång. Därför försöker jag idag äta upp mig så mycket som möjligt med "enkla" extrahekton att gå ner direkt. Ja och att njuta av sånt där som är lite extra gott som inte är helt ultimat under en sån tävling :)


Ja inte för att jag kommer strunta i godis och skräpmat helt under denna tid :) Men ska väl inte överdriva konsumtionen. 

Esse tyckte McD-maten luktade fasligt gott och hoppades att det skulle ligga något kvar i botten på påsen :) 


Hmm, undrar vad jag mer ska moffa i mig idag... ;)

2 kommentarer:

Ass little helper sa...

Fan va frestande det där såg ut för en som började sitt nya liv för 5 dagar sen...

Ass sa...

Hehe, man ska aldrig börja precis på nyår ;)