lördag 12 januari 2013

Hissbilder

Eftermiddagens nöje blev att bege sig till LLA för match FBK-AIK. Uppklädd som jag var kände jag för att föreviga mig själv i hissen och la upp på instagram.


Robin, som vet hur man tar hissbilder blev upprörd! Vad var det där för hissbild? Han skällde på mig... Ja och det gjorde han ju rätt i! Jag vet ju hur det egentligen ska se ut! :)


Dock är det ganska svårt att ta en sån bild själv så jag fick göra en halvvariant på den för att göra Robin mer nöjd:


Det var först efteråt jag kom på att jag ju faktiskt hade kunnat snurrat den så hade den sett ännu bättre ut! :)


Fast då hade jag fått hoppas på att ingen tänkte på hissdörren i bakgrunden....

Matchen då? Ramträffar hade vi gott om. Mål, inte lika många...

Slagsmål på sittplats! :-O Lite ovanligt... Nämnde jag att vi mötte AIK? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaa, riktigt roliga bilder. Nästa gång står du på huvet ;)