fredag 25 januari 2013

Bara EN

Eftersom jag har den där vikttävlingen i gång mot Skyman så försöker jag att äta bra, men ändå unna mig lite gott. Jag fungerar inte bra med snaskförbud -då kan jag ju inte tänka på annat och det slutar med att jag moffar i mig hur mycket som helst :S

Igår skulle Elis baka till jobbet, då det var hans tur för fredagsfika. Då tyckte jag att han kunde ju i alla fall göra en åt mig (utan socker) så kunde jag ha efter träningen igår... Det var jag ju värd då menar jag! :)

Ja och en gjorde han... En gigantisk!


Jag fick även med två mini som han tänkte att jag kunde ha med till eget fredagsfika ihop med Tobbe. De tog jag dock igår istället. Får ge oss på den här stora till fredagsfikat istället... Hade varit bra om det varit några fler här idag... 

Inga kommentarer: