onsdag 28 november 2012

Presenter

Det är klart att det är kul att få presenter när man fyller år (och annars också). Dock tycker jag inte att mina kompisar ska köpa massa (dyra) grejer till mig så jag har drillat dom rätt väl så de bara ger mig smågrejer (om ens något) :) Det är jag nöjd med för det blir oftast bättre/roligare så! Tanken bakom är liksom mer värd än prislappen. Titta bara på detta:

Marie kände sig lite bortglömd när hon inte fick vara med på kylskåpet så hon tog saken i egna händer :)


Tobbes kompis som var på besök tyckte det var fasligt pinsamt att ge tacogrejer i present. Hon känner inte mig! ;)


Godiset luktar visserligen trolldeg och smakar... ja... inte gott :S Men vad gör det med så här snygga godisaskar?! :)


Sen fick jag dock en vettig present också av Elis. Ett eget kamerastativ! :) Så himla bra!


Nu slipper vi dela och hålla på och skruva hållaren på och av våra kameror om och om igen när vi drar ut på fotoäventyr! :)

/Nöjd och bortskämd

Inga kommentarer: