måndag 12 november 2012

Nintendohelg - Del 4

När jag kom hem från matchen (som vi såklart förlorade för att fullborda fiaskohelgen) såg allt inte rätt ut. I hallen hade lampan och tavlan bytt plats. De ville såklart jävlas med mig för att jag så gärna har saker på rätt/sin plats... Asperger...


Jag skrattade lite smått och fortsatte in i lägenheten. Där hade det hänt ännu mer grejer! Luckorna stod på vid gavel :)


Vad var klockan egentligen?


Hushållspapper på bordet och skrivbordsstol i köket... Det går ju inte... Flyttade tavlor var det också...



Lampan var vinklad åt fel håll, klätterställningen mitt i rummet, välta tavlor, köksstol vid skrivbordet och så stod filmerna i fel ordning. Tex: Oceans 11, Oceans 13, Oceans 12 -så kan man ju bara inte ha det!



Nu är den stora frågan: Har jag märkt alla grejer de har flyttat på? Är det fler fel i lägenheten? Hmm... Hmm... Det gör mig knäpp att tänka på! :S

Inga kommentarer: