söndag 25 november 2012

Nummer 17

Häftig eftermiddag i LLA igår! Det var 80-årskalas och hissning av Matte Johanssons tröja nummer 17. Över 800 matcher -det är imponerande och troget! Här kan ni se hela hyllningen.


Man ser ju inte så mycket själv när man står där bland flaggor och banderoller så kul att se hur det såg ut "utifrån". Mäktigt! Jag blir så jäkla blödig så där bara, rörd... Tur att jag inte är så bra att jag ska hyllas så där -det hade jag inte klarat av utan att vara som en Lille Skutt-fontän :)

Ja sen fick jag ju vara med i tv och på jumbotronen också :) Närbild! Oj oj... Men jag fick panik och visste inte helt vad jag skulle göra :S Så här i efterhand inser jag såklart vad jag skulle gjort... Jag skulle ju stått så här!


Fasen, varför ska man vara efterklok istället för snabbtänkt? :(

Inga kommentarer: