torsdag 22 november 2012

Pettsons Uppfinningar

Har du lite tid över och är lite barnslig? Ladda hem appen Pettsons Uppfinningar och lek! :)

Hjälp mucklan att komma ut!


Man använder då några av sakerna till vänster för att konstruera något som får mucklan att komma ut... Ja så finns det massa andra varianter då!

De här är lätta men om du har iphone kan du även ladda hem Pettsons Uppfinningar 2! De är lite klurigare och roligare!

Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker i alla fall det är jävligt roligt! Men så är jag ju mentalt som en 12-åring ibland ;)

6 kommentarer:

Zäta sa...

Min brorson som är 3,5 spelar det där...just saying ;-)

Ass sa...

Jag sa ju att man måste vara barnslig! :-) Har han inte klarat det än förövrigt? ;-)

Zäta sa...

Han hade bara första raden öppen när jag var där. Men de klarade han galant :-) (jag fixade också några banor när jag provade :-))

Ass sa...

2an hade en som jag fick sitta med i typ en halvtimme innan jag kom på :$ Men ja, det är ju inte direkt svårt... Men roligt! :)

Michelle sa...

ja! Mitt liv är räddat! :D

Ass sa...

Skönt att någon uppskattar tipset! :D