fredag 16 november 2012

Morgonspelande

Fredagmorgon och alarmet ringer. Jag har inget att stressa till på jobbet, som upplagt för ett gäng med snoozar?! Nejdå! Jag går upp och börjar spela Pettson! :D

För att inte irra bort mig i labyrinterna så har jag ritat upp kartor över de olika banorna nere i underjorden :P Okej, kanske bara är Jesper, Jocke och Michelle som förstår den... Blir inte alltid rätt i längderna på pilarna heller... Men ni kanske kan förstå att jag går in för det här ;)


Nu är jag i alla fall framme vid trädgårdsmästaren (som jag ska rädda). Så illa att jag måste gå till jobbet nu! :( Fasen, tur att jag har en helg på mig att spela sen :)

2 kommentarer:

Michelle sa...

Den där förbannade labyrinten! Hur många timmar har man inte suttit och tryckt runt i den och aldrig hittat smörgåsen...

Ass sa...

Jag ska fasen spara alla kartor nu så jag har! :)

Snygg bild förövrigt! :D