tisdag 20 november 2012

Juniorer i storlag

Jag kan väl erkänna att jag inte var så där väldans sugen på att bege mig iväg till hallen idag för match mot Luleå. Seg efter jobbet och trött efter den tidiga morgonen. Soffan lockade... Samtidigt var det fasligt länge sen jag var iväg så jag ville ju gärna se en livematch. För vann och jag tog mig iväg. Nöjd är jag med det! 4-0, man tackar! :)

Nyheten för dagen var att mössan fick stanna hemma. Känns inte som att den har levererat som den ska denna säsong så jag kände att jag behövde testa något nytt. Ja för allt beror väl på mig?! ;)

Halsduken fick därför följa med istället -ett vinnande koncept!? I alla fall än så länge :) Tummen upp för det!


En kul sak från matchen. En av juniorerna, som plockats in nu när fbk har skadeproblem, fick göra mål :) Ja nu var det väl inte det jag tyckte var så fasligt kul, utan snarare hur laget reagerade då. Alla på plan var direkt framme och kramade om ordentligt och länge. Någon åkte och såg till att han fick pucken från sitt första elitseriemål, väldigt mån om junioren. Kul att se att fast de är "storspelare" så bryr de sig om de "små" :)

Inga kommentarer: