lördag 10 november 2012

Nintendohelg - Del 1

Uff, har drömt mardrömmar inatt! Jag drömde att Jocke hade glömt väskan med alla spel han skulle ha med ihop med 8-bitkonsollen som fungerar bra. Vilken fadäs! ;)

Aja, vi hade ju i alla fall mina spel och konsoll....


Sen drömde jag att mitt spel krånglade en massa och hängde sig efter några minuter i varje spel.

Sen insåg jag att det var sant :( Fasen! Ingen bra start på vår Nintendohelg :(

Men det var i alla fall gott med tacos! :)


Marie kom förbi en sväng så då blev det några få omgångar tipp också. För det måste man när Marie är här!


Tar man alla 9 är man tippmaster och får pris! Tipprussin såklart! Märkesrussin dessutom ;) Se så jäkla glad han blir! :)


Ja och precis som man måste spela tipp när Marie är här måste man bygga torn med Jesper och Jocke! Alla måsten avklarade i alla fall, en klen tröst en kväll som denna :S


Kvällen avslutades med wii istället för att i alla fall få spela lite utan att bli avbruten efter några minuter. Men fasen... Surt detta! Hoppas vi får ordning på det idag...

Dagens "höjdpunkt" är nog när de drar igång Gunsmoke och jag tror det ringer :D Har ju den som ringsignal så jag kom utrusande från köket för att svara :)

Min mobil passar i alla fall in den här helgen eftersom jag har "extraliv" som smssignal också :) Bra att något funkar...

Inga kommentarer: