fredag 3 september 2010

Väntar lite...

Jag förstår inte att det ska vara så %¤##&% svårt att göra saker som man BÖR göra innan man faktiskt MÅSTE!? Jag har nu packat klart och skulle mycket väl kunna börja städa två av rummen som är tomma -men nej då! Slösurfa ska jag göra! Kanske kolla ett How I met your mother avsnitt!?! Jadå!

Skulle ju vara det smartaste att få lite gjort innan imorgon... Men nejdå... Jag har ju tid imorgon -så varför inte skjuta upp det!! Jag måste ju inte nu... Så länge jag är i Karlstad måndag morgon så ordnar sig ju allt...

Varför väntar jag alltid till sista stund? Måste jag ha en piska bakom mig för att få saker gjort? Tydligen...

Aja, man ska väl ha roligt också :) Till Tobbe för fotboll (om vi nu kan se den här) och soffhäng -det sista?!? :S :(

Inga kommentarer: