lördag 4 september 2010

Flyttdag

Då är dagen här -dagen för mina möbler och saker att flytta till Karlstad :) Själv följer jag inte efter förrän imorgon. Ska nämligen till Tobbe ikväll för inofficiell avskedsfest :)

Innan det kommer dagen vara tämligen osexig -städning av huset :S Hua... Jag avskyr verkligen att städa...

Undrar om jag har normalt mycket saker? Kanske ser mycket ut... Men jag tror jag vet varför: Många i min ålder (tror jag i alla fall) har mycket saker fortfarande kvar hos föräldrarna. Typ: Någon finservis man fått ihopsamlad åt sig som barn, gamla leksaker man vill spara, gamla skolböcker -ja allt möjligt sånt som man inte använder men ändå vill spara. Jag har inget kvar hos mamma, det har hon inte plats för :S

Stapla på hög

Funderar på att kasta ut skrivbordet -det används ju aldrig ändå...

Allt från mattor till peruker

Nästintill hela min garderob -inte så mycket ändå!?

Sista lådorna
IKEA > Clas Ohlsson

Okej, delar av min serietidningssamling har fått flytta till min brors vind så det är faktiskt inte alla mina saker det här :P Lägg till:

Undrar vad jag ska göra med alla dessa tidningar...
Har 4 lådor här att komplettera samlingen med :$

Ja, sen är det lite bonusgrejer som inte är nedpackat än är klart. Ombyte, toalettartiklar och alla städgrejer också...

I alla fall: Som ni förstår så känns det skönt med flyttgubbar :)

Min expedit-bokhylla är nu fint nedmonterad förövrigt -tror ni jag får ihop den igen utan att den blir sned och jullrig? Jag är tveksam... :P

Inga kommentarer: