måndag 6 september 2010

Karlstad

Jaha, då har jag landat i Sverige igen :) Startade ju den här bloggen när jag började fundera på Norgeflytt så kanske det vore läge att lägga ner den nu när jag är tillbaka i det fria landet i öst!? Nej! Jag tycker det är för kul att skriva och än har jag läsare (dock ej kommenterande läsare -pik pik) så varför sluta :)

Ja och inte vill ni väl gå miste om att få höra om mina bravader i en ny stad?! Dags för nya äventyr!!! :)

Känns otroligt skönt att vara här i alla fall -även om jag kommer sakna folk i Larvik är klart -men har jag tur kommer några av dom efter :) 6 månader får jag väl klara mig...

Lyckades sälja norska bilen en halvtimme innan jag skulle åka hem igår -Perfekt :D Så nu ska jag åka och lämna den på fredag. Undrar vad jag ska köpa för ny bil den här gången...

Strax dags för träning så jag måste kila iväg (men jag ska inte ta någon genväg som tidigare idag... genvägar är senvägar tyvärr... eller så hade de flyttat på konsum...) men avslutningsvis är jag mycket nöjd: Jag har ju alla kanaler jag vill ha :D Äntligen har jag femman igen! Till och med kanal 10 så jag slipper sura över att jag inte kan se em-kvalet!

Allt känns mycket bra i alla fall :) Skulle vilja citera Olsen: Living the dream!!!

6 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag surar för jag har inte kanal 10. Fan kom igen lixom!!!! Aslack!!!!

Ass sa...

Flytta till Karlstad ;)

Unknown sa...

Living the dream... Låter ju ganska bra det.

Ass sa...

När man bott i Norge ett tag så är kanske inte drömmarna så höga längre ;) Men allt är bättre :P

Lollo sa...

Tänk inte ens tanken att sluta blogga! Det är en order! ;)

Ass sa...

Hihi :) Ska inte!