onsdag 8 september 2010

Träningsvärk

Överlevde första träningen i måndags! Men uff -jag har ingen kondition kvar alls! Okej, den har varit fasligt låg senaste året men det märks verkligen att jag inte har kunnat träna alls i sommar -förbenade hosta!!! Pratade med Bergdahl igår (som jag lyckades smitta ner) och han har också dragits med det ca 5 veckor nu :S

Men men -nu är jag i alla fall igång, det kan bara bli bättre :) Verkar vara trevligt folk i alla fall, trots deras ringa ålder ;) Jag tror det blir bra det här!

Träningsvärken börjar dock smyga sig på. Inte så att någon muskel åkt på ordentligt med stryk -utan hela kroppen ömmar lite... Men det är faktiskt mest skönt! Då känner man att man gjort något :)

Annars då? Blev bortskämd av Camillass och Icka igår. De bjöd på mat och fotboll och jag behövde bara dyka upp och njuta av Kims finlir och god mat. Uppskattat när man har tusen bollar i luften annars att bara få sitta ner och njuta lite. Man tackar man tackar!

Ikväll ska det dock inte njutas -det ska klättras på höga höjder i Arvika! Hua! Hjälp! Vad är det för kollegor jag fått som lurar ut mig på sånt här?! :S ;)

Inga kommentarer: