torsdag 2 september 2010

Lådor högt och lågt

Jag har så sjukt mycket saker!!! Shit... Var det verkligen så här mycket när jag flyttade hit? Ja, det måste det ha varit för så mycket har jag ju inte köpt... Bara kläder och skor ju... Så mycket plats tar det ju inte...

Kommit riktigt långt faktiskt! Hade packat klart idag om det inte vore för att jag är två lådor kort :S Så ett sista ryck imorgon så hinner jag nog till och med vara lite social :)

Städningen skjuter jag upp till lördag efter att flyttgubbarna har burit ut alla grejer. Ids inte dona med sånt innan.

Nu när jag ser hur mycket grejer jag har så är jag grymt nöjd med mitt val att anlita flyttgubbar istället för att flytta själv/tvinga släkt och vänner att ställa upp! Det får vara värt peningarna...

Får se om det kanske ska bli en flyttfest efter städningen... Vore väl skönt att komma fram till Karlstad också och börja plocka upp, men är lite sugen på en sista kväll här... Får se :)

Rätt menlöst inlägg... Sorry! Får väl avsluta med något skoj:

Inga kommentarer: