tisdag 14 september 2010

Astrid sjunger opera

Nu kanske några trodde att det skulle komma en video på när jag sjunger opera på någon fest -men nej, det måste man vara med live för att få uppleva ;) Nej nu är det något annat jag hittat:

Ibland googlar jag mig själv, för att se om det står något om mig -Det gör det i stort sett inte :( Eller det kanske är bra!? Oftare det står dåliga saker än bra...

Idag testade jag istället att spotifya mig (ja det heter så!) och hittade då denna låt om mig av Krämen, Giraffer och andra saker.

Jaha?!? Vad är detta??? Får man släppa sådana här märkliga låtar?

Astrid sjunger opera i en slang...

4 kommentarer:

Snabela sa...

Får du ligga något nu för tiden då?

Ass sa...

Nä, allt är sig likt :)

Snabela sa...

Fan vad jobbigt, du måste vara helt desperat?

Ass sa...

Jag överlever :)