tisdag 14 september 2010

Seriepremiär

Det bästa med September är att "alla" serier startar igen! :) Så idag blev det ett avsnitt med Gossip Girl och imorgon (tror jag) kan jag käka middag till One Tree Hill :)

Nu är det ju bara en sak som är jobbigt när serierna är igång igen: All denna spänning!! Jag vet att jag är fjantig... "Det är bara en serie" och blablabla... Men ändå!!! Efter första avsnittet GG är jag nu galet sugen på att se andra -helst nyss! Inte så mycket för att jag tycker det är bra (eller snarare så bra som jag har tyckt tidigare) utan mer för att jag vill veta vad som händer
-Jag är inte nyfiken, jag vill bara veta ;) som jag brukar säga.

En annan seriepremiär som närmar sig är innebandyn :) Idag har jag beställt grejer:


Ja jag vet -Galet! Rosa/Lila sko!!! Det är inte jag... :S Men jag vill inte byta tillbaka till Puma eftersom de inte var så bra för mina benhinnor...

Men seriöst -Så tråkiga skor!! Jag vill ju ha mina färgklickar:


Synd att de är så slitna bara :(

Klubba behöver man också! Ska byta bort Fatpipe för första gången på 6 år :S Hur ska det gå?

Salming ska bli min nya bästa kompis:


Oj vad assist vi ska göra!! -Jag och min quest kickzone tipcurve...
Hallå! Kunde den inte fått något mer namn?!? :P Tacka vet jag Raw! ;)

Visade den för en inte så innebandyintresserad vän för att få någon kommentar: "Jadu... Det är en innebandyklubba... Vad kan man säga?!" Hon har ju inte fattat nånting :P

Träning på torsdag ihop med Skattkärr (div 1) -Nervöst!!! Jag har ju inte hunnit bli vän med klubba och boll än... :S

Inga kommentarer: