måndag 20 september 2010

Då kör vi!

Helgen avklarad:

Första besöket -bror på övernattning (inklusive härj) i fredags

Don -Disk och tvätt och sånt osexigt

Politikerfest -Ja nästan i alla fall ;)

Match -Premiär, inte så lyckad men det ska nog ordna upp sig! Hamnade på backplats (igen). Inte det jag tycker är kul men det gick väl inte helt illa så kanske man borde vänja sig vid det... :S

Köksmöbler på plats -Snälla Lars och Kristina hjälpte mig hämta hem mitt första köksbord sen jag bodde ihop med Lisa :) Ja sen gav de mig vaniljbullar också -känns som att ja gick fasligt vinnande ur söndagkvällen :S :P

Ny vecka:

Ska ringa på en bil jag spanat in idag -Hoppas hoppas... Den känns bra! :) Opel Astra 1,8 2008 Låter väl inte så illa!?

Träning -måndag, (tisdag), torsdag, fredag, söndag

Match -lördag, söndag

Biljard -onsdag

Sabatonkonsert -fredag (hoppas jag)

Baluns hos Anna -lördag

Helt uppbokad med andra ord -men det blir nog bra :) Det är ju bara roliga saker :)

Lets go!

2 kommentarer:

holmudd sa...

Opel Astra?? Sen när blev du 75 år gammal, och gubbe??

Ass sa...

"Mycket bil för pengarna" -har jag hört :) Det blir nog bra :)