fredag 10 september 2010

Jag lever!

Känns som att allt går i 180 km/h nu. Har varit fullt upp sen jag kom hit -på gott och ont... Jobba, träna, aktiviteter, fixa saker... Inget Internet har jag hemma än heller så de få minutrar jag haft det lugnt hemma så har jag inte kunnat blogga (för jag är för lat att blogga på mobilen).

I alla fall: Höghöjdsbanan i onsdags

Anna och Loui posar i utrustningen

FYYYYY!!!! Först skulle man häva sig uppför en repstege som kunde snurra runt och ha sig -det var inte det lättaste :S Med hög puls är man sen uppe på ca 12 meters höjd och det kanske inte låter som så mycket -men för en som inte gillar höjder så är det alltför mycket! Då ökar pulsen ännu mer... Då ska man ge sig ut och gå balansgång på ett jäkla rep... som gungar... gungar mycket...

Therese på stocken och Kalle på första repövningen

Efter den första övningen kände jag bara: Näääääe -TA MIG NER!!! Men fy, det hade ju varit brutalt pinsamt att bli nerhissad! Det gick ju inte!! Så det var bara att försöka lugna ner sina skakande händer (och ben) och bege sig vidare...
Klarade banan men nej -det är inget jag vill göra om!! Stod till och med och skakade ett tag väl nere på backen...

Anna i den liggande stockgungsstegen

Kvällens middag var en mycket trevligare aktivitet :)

Annars då? Jo, jag har hittat en puss-ruta på väg till jobbet :) Tyvärr är det aldrig någon där när jag går förbi :(

Ska testa att kolla igen när jag kommer hem inatt en så där halv tre på natten -kanske större chans då!? ;)

Idag då? Jo det blir en tur till Norge för att lämna bilen. Sen tågande och bussande hem till Karlstad inatt. "Hem till Karlstad" -känns bra att skriva :)

Inga kommentarer: