söndag 26 september 2010

H O C K E Y

Hade flyt i går och fick tack vare snälla Zäta biljetter till FBK-AIK :) Hade egentligen planer men det går ju alltid att ändra när man får gå på hockey :)


Charmiga fans de har AIK föresten. Gick där som ensam "uppklädd" på trottoaren när deras buss kom och åkte förbi. Då knackades det på rutan och gjorde gester som man kan tolka som att de gärna ville att jag skulle utföra något oralt... Why??? Tog en period innan klacken blev omringad av vakter för att de inte skött sig... Nötter...


Annars var väl matchen så där... Powerplay var katastrofalt och det var inget finlir... Dribbellinen åkte och drällde bort puckar i mittzon... Var väl ingen större tvekan om vilka som skulle vinna matchen -men nja, det är långt kvar tills festen på torget -men det kommer :)

Annars då?

Mycket innebandy nu! Härligt! :D Känns verkligen kul! Även fast jag får spela back ;) Träningshelgen har dock slitit hårt. Känner mig helt mör i kroppen -men på ett bra sätt ändå... :)

Måste börja beta av min att-fixa-lista nu så jag kan ha inflyttningsfest :) Viktiga saker det där...

Nu blir det söndagsfilm på mini-tv:n i sovrummet :) Bättre än inget... Tips på tv jag kan köpa mottages med glädje! :) Vad är det som är inne nuförtiden? Vad ska man ha?

Inga kommentarer: