lördag 25 september 2010

Livet leker

Just nu känns allt ofantligt bra! :D

Till att börja med så är jag inte längre billös. Ny medlem i min lilla familj är nu Bil Cosby:

Bil Cosby
2008-
Mycket nöjd :)

Släktkalas igår med tårtor och fått pannkaka hos mor -inte det sämsta!

Esse lurpassade på mig igår när jag skulle lägga mig och bara sekunder efter att jag lagt mig låg han på bröstet och kurrade :) Ska försöka hämta hem honom så snart som möjligt nu... Är lite tomt i den stora ekande lägenheten... Gardiner kanske vore något?!?

Hockeybiljetter har jag också fått till ikväll :) Lurat hit bror för att kolla med mig :)

Nytränad är jag och mer kommer imorgon: Träning + Match -Laddad!!! Känns riktigt skoj att köra -det här ska bli en kul säsong :)

Som att det inte vore nog med detta så har äntligen min tjockis-tv (även känd som pensionärstv:n) dött! Bilden försvann och det började lukta bränt :S :) Nu får jag med gott samvete köpa ny!! :D

En helt annan sak: Det sägs att jag är så lik min pappa -jag har lite svårt att se det själv -men vad tycker ni?

Tage Karlsson
1931-1989

3 kommentarer:

Lollo sa...

Nämen nu försvann hela kommentaren jag skrivit...hm.

Vad härligt att Livet Leker!

Vilken Snygg bil! Heter han Cosby efter tv-serien... tänker på att den är svart :)

Ass sa...

Ja, jag tyckte det passade med Cosby till regnummer CSY :)(Har döpt alla mina bilar efter regnummer) Sen tänkte jag Bill Cosby och han var/är ju svart -men så kom någon annan på att det vore ännu roligare om den hette Bil Cosby i sådana fall :D Så Bil Cosby it is :D

Lollo sa...

Klurigt :)