onsdag 1 september 2010

Att flyttpacka

Jag gick från ursprungsplanen:
"Jag ska se till att kasta all skit och rensa ur garderoben ordentligt så jag inte behöver ha med mig massor jag inte vill ha"
till:
"Äh, jag ser bara till att få ner allt så får jag kasta när jag packar upp istället!"
(som att det kommer hända...)

Det var tråkigt att rensa och tråkigt att packa... Nu när jag ser hur mycket (tunga) grejer det blir är jag dock mycket nöjd med att jag har hyrt in flyttgubbar!

Dock fortfarande sliten från förra veckan så jag råkade somna i soffan innan kl 22 :S Vaknade inte upp förrän när morgonens alarm ringde -Oups... Tlött...

Slängde i alla fall (enligt ursprungsplanen) 6 par skor igår! :-O Duktigt... Men jobbigt för själen ;) Men jag är inte under en kvinnas minimumnivå på skor i alla fall!

Detta bör finnas:
Sportinneskor
Löparskor
Sandaler -med remmar och knäppning
Sandaler -"pissetofflor"
Svarta sneakers
Vita sneakers
Converse -minst ett par
Stövlar -Inte gummi, även om det också är bra att ha
Finskor -Som funkar på vintern
Finskor -För sommaren
Fotbollsskor -I alla fall om man är så bra på fotboll som jag är! Har jag berättat om den där gången jag stod i mål i korpen?!? :P

Ni ser, det är inte så mycket som man måste ha... Sen kanske jag råkar ha dubletter av några... eller dubbla dubbletter...

Inga kommentarer: