söndag 19 april 2009

This was...

...the day :)

Mmm, duktig har man varit idag. Redan betat av dagens lista! Motivationen tillbaka! Troligen gone fishing imorgon, ja eller om jag ska vara helt ärlig så är den nog redan gone, i alla fall dagens dos... :$ 

Har städat hela huset, tvättat 2 snart 3 tvättmaskiner (ja alltså inte maskinerna i sig, men ja, ni förstår ;) ), gått igenom "viktiga papper" inför norska deklarationen (som jag inte förstår mig på) och dessutom gjort iordning (lite halvt i alla fall) min "trädgård"/uteplats. Möblerade om lite där ute och satte ut trädgårdsmöblerna. Allt som saknas nu är en totalrensning av ogräs och smuts och sätta in en grill och några blomster så är det tiptopp att sitta där på eftermiddagarna/kvällarna. Eller ja, man kan väl sitta där när man vill... Hmm... Kommer en bild sen när det är klart, nu ser det bara sluskigt ut :S

Inte nog med detta, jag har även promenerat och varit till pumpaskrotstället -okej, jag var inte där länge, men ändå ;)

Så, nöjd med dagen intar jag nu soffläge med en tacotallrik. Somnar högst troligt en sväng så jag orkar kolla på söndagsfilmer i kväll/natt. För tänk om jag skulle vakna upp pigg en måndagsmorgon -Det går ju inte ;) 

Dagens tips är förövrigt en ny blogg, Hannas (värmlänning, globetrotter och tidigare innebandylagkamrat). Tror det blir en mycket läsvärd blogg -betydligt djupare än min då :P 

Trailer inför nästa vecka:
Ska Astrid köpa bilen hon tittar på? Kommer hon klara av att pruta eller kommer hon inte över det pinsamma i det hela? Träningen -kommer den bli som veckan innan eller blir tisdagens träning bättre? Kommer helgen spenderas i Larvik eller Linköping? Spännande... Följ med nästa vecka, samma blogg, samma adress ;) 

Inga kommentarer: